Promocje
Zapaska BISTRO MINI 3szt. czarna
Zapaska BISTRO MINI 3szt. czarna
144,00 zł 129,60 zł
szt.
Zapaska BISTRO MINI czarna Karlowsky
Zapaska BISTRO MINI czarna Karlowsky
48,00 zł 43,20 zł
szt.
T-shirt męski - Karlowsky - kolory
T-shirt męski - Karlowsky - kolory
52,00 zł 46,80 zł
szt.
T-shirt damski; dekolt V - Karlowsky - kolory
T-shirt damski; dekolt V - Karlowsky - kolory
52,00 zł 46,80 zł
szt.
Koszulka męska polo eko - Karlowsky - kolory
Koszulka męska polo eko - Karlowsky - kolory
90,00 zł 81,00 zł
szt.
Koszulka damska polo eko - Karlowsky - kolory
Koszulka damska polo eko - Karlowsky - kolory
91,00 zł 81,90 zł
szt.
Duża kabura do zaczepienia 27x34cm
Duża kabura do zaczepienia 27x34cm
114,00 zł 102,60 zł
szt.
Kabura 16 x 22 cm Karlowsky
Kabura 16 x 22 cm Karlowsky
44,00 zł 39,60 zł
szt.
Portmonetka kelnerska z przyciskiem 19x11;5 cm
Portmonetka kelnerska z przyciskiem 19x11;5 cm
72,00 zł 64,80 zł
szt.
Czapka Performance czerwona
Czapka Performance czerwona
52,00 zł 46,80 zł
szt.
Czapka Performance biała
Czapka Performance biała
52,00 zł 46,80 zł
szt.
Czapka Performance granat
Czapka Performance granat
52,00 zł 46,80 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.

Przykład:

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Kalldera Sp. z o. o.
Sielecka 63

42-500 Będzin

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Kalldera Sp. z o. o.
Sielecka 63

42-500 Będzin

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium